Kategórie

Kategórie

Čo robiť, ak mi prišla poškodená zásielka?

Občasne sa môže stať, že nášmu zákazníkovi príde poškodená zásielka a možno sa to stalo práve tebe. Poškodenie tovaru môže nastať najčastejšie počas prepravy kuriérskou spoločnosťou. Je to následkom nedbalého zaobchádzania pracovníkov s balíkom, či nesprávneho umiestnenia balíka v prepravnom vozidle. Čo máš robiť, aby si o zaplatený tovar neprišiel?

Okamžitá kontrola

Najlepšie čo môžeš spraviť je, že si tovar v balíku skontroluješ ihneď po prebratí, a to ešte v prítomnosti kuriéra. Chápeme však, že kuriér sa ako vždy ponáhľa, odovzdá ti balík a odfrčí preč. V tom prípade skontroluj aspoň krabicu, či nie je poškodená, preliačená alebo inak zdeformovaná. V našom sortimente sa nachádza veľa krehkého a skleneného tovaru a i keď ho balíme ako najlepšie vieme, kuriéri bývajú voči balíkom často neúprosní. Rozbité sklenené bongo alebo vodnú fajku v balíku odhalíš ihneď pri preberaní podľa hrkajúceho zvuku rozbitého skla. Zodpovednosť prepravnej spoločnosti však oficiálne končí po prebratí balíka.

Napíš nám do 24 hodín od prebratia poškodenej zásielky

Po prevzatí balíka ho ihneď rozbaľ a skontroluj, či nie je poškodený. Ak je tovar poškodený, čo najskôr – do 24 hodín - informuj nás alebo prepravnú spoločnosť. Reklamácie podané v neskoršom termíne ako do 24 hodín od prevziatia bohužiaľ nemôžeme akceptovať. To znamená, že aj v prípade, keď kupuješ darček pre kamoša či frajerku, balík ihneď otvor a skontroluj. Nieže ho necháš týždeň skryté pod posteľou, tak ako prišlo a po týždni zistíš, že je bonečko rozbité. To už žiaľ ako reklamáciu uznať nemôžeme, snáď to chápeš.

Môžeš zavolať kuriérovi

Ak si otvoril zásielku a našiel mechanicky poškodený výrobok, môžeš kontaktovať kuriéra alebo nás. V prípade, že zavoláš kuriérovi, ktorý ti balík priniesol, mal by prísť zásielku vyzdvihnúť čo najskôr. Ak podáš reklamáciu u prepravnej spoločnosti, vzniká nezmluvný podnikateľský vzťah, v ktorom prepravná spoločnosť nie je viazaná 30 dňovou lehotou, čo komplikuje a predlžuje proces vybavenia reklamácie.

Alebo radšej kontaktuj rovno nás a hlavne všetko nafoť!

Preto ti odporúčame radšej kontaktovať nás, prostredníctvom e-mailu info@bongoshop.sk. V e-maile uveď tvoje meno, číslo objednávky a pošli nám fotky poškodenej zásielky. Poprosíme ťa, aby si zdokumentoval aj balenie zásielky, aj keby bolo v nepoškodenom stave. Pravdepodobne si zásielku rozbalil, odfoť nám teda aj vnútro balíka a detailne poškodenie produktu.

Nezabudni balík označiť

My ti čo najskôr odpovieme a následne pošleme kuriéra naspäť za tebou, aby vyzdvihol poškodenú zásielku. Dbaj na to, aby bolo aj na zásielke uvedené pôvodné číslo objednávky, alebo číslo reklamácie, ktoré ti odošleme v potvrdzujúcom e-maile. Balík s reklamáciou maj pripravený pre kuriéra minimálne deň dopredu.

Tovar vymeníme, alebo ti vrátime peniaze

Reklamácia s poškodeným tovarom sa vráti do nášho skladu, kde tovar skontrolujú naši pracovníci. Vystavia dobropis na základe ktorého môžeš žiadať o výmenu – toho istého tovaru, iného tovaru alebo vrátenia peňazí.