Často kladené otázky (FAQ)

Koľko trvá doručenie tovaru?
Doručenie tovaru sa pohybuje od 24hodín do 6 dní, v závislosti od dostupnosti tovaru a typu prepravy. Tovar na sklade odosielame prakticky hneď po prijatí objednávky a preto keď potrebujete tovar do určitého dátumu (narodeninový darček, vianočný darček) odporúčame si dopredu overiť dostupnosť tovaru zavolaním na telefónne číslo alebo poslaním e-mailu uvedeného v kontakte

V ojedinelých prípadoch môže doručenie trvať aj dlhšie, v tom prípade Vás budeme telefonicky kontaktovať, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe.

Dostal som správu o odoslaní balíka ale ani na 3. deň mi balík nebol doručený. Čo sa stalo?
S najväčšou pravdepodobnosťou je Váš balík už na pošte. Ak Vám neprišiel ani "žltý lístok" z pošty, nevadí, choďte na poštu a vyžiadajte si zásielku s podacím číslom uvedeným v SMS správe alebo emaily. Nezabudnite si zobrať aj občiansky preukaz, inak sa môže stať že Vám pošta balík nevydá.

Ako zistím, či je tovar skladom?
Jedinou možnosťou je zatiaľ informovať sa telefonicky alebo mailom uvedenom v kontakte. Pre ľahšiu identifikáciu tovaru uveďte aj 6 miestny kód tovaru, ktorý je uvedený pri každom tovare.

Ako zistím stav mojej objednávky?
Stav svojej objednávky zistíte, ak nás kontaktujete telefonicky alebo emailom na číslach uvedených v kontaktoch. Ako identifikátor vždy používajte Vaše meno, ktoré ste zadali pri objednávke alebo číslo objednávky.